آموزش تخصصی گریم میکاپ عروس

میکاپ عروس ,  آرایش عروس

Bridal-Makeup-Training.jpg

آموزش گریم میکاپ آرزو قهرمانی

آموزش تخصصی گریم میکاپ عروس ، خود آرایی ، ژورنالی ، لبنانی ، عربی ، ایرانی ، اروپاییی با مدرک فنی حرفه ای 09127009256



  • خانه
  • فیلم آموزش آرایشگری

فیلم آموزش آرایشگری

 فیلم آموزش آرایشگری

 فیلم آموزش آرایشگری زنانه

 فیلم آموزش آرایشگری

در این مجموعه فیلمهای کوتاه آموزشی در خصوص فیلم آموزش آرایشگری -گریم و میکاپ (فیلم آموزش آرایش صورت جشم  تصویری )از عروس گرفته تا جدیدترین روشهای مدرن گریم و میکاپ اروپایی و عربی و .... را برایتان به نمایش می گذارم. فقط بابد توجه کنید که این فیلمها لینک دانلود نخواهند داشت

برچسب ها: فیلم آموزش گریم, فیلم آموزش مبکاپ, فیلم آموزش آرایش صورت , دانلود رایگان فیلم آموزش آرایشگری, فیلم آموزش آرایشگری, دانلود فیلم آموزش آرایش صورت

سری اول فیلم آموزش آرایش صورت

دانلود فیلم آموزش آرایش صورت

فیلم آموزش آرایش صورت

دانلود فیلم آموزش آرایش صورت

ضمن تبریک سال 2018 میلادی برای همه عزیزان براتون سری اول از فیلمهای آموزش آرایشگری 2018 آپلود می کنم.این فیلمها لینک دانلود ندارند و کوناه می باشند.

سری 1 از مجموعه فیلمهای آموزش آرایش صورت  را می توانید در این قسمت مشاهده کنید. در فیلمهای کوناه آموزشی که برایتان می گذارم شما بصورت علمی با طراحی همه نوع آموزش آرایشگری آشنا می شوید.

این فیلمها صرفا بدرد آرایشگران حرفه ای عزیز نمی خورد بلکه همه بانوان عزیز نیز می توانند با مشاهده این نوع طرحها ، تصور داشتن چنین صورتهای  را در خود داشته باشند. کما اینکه ما بانوانی مختلفی در شغلهای زیادی داریم که برای آموزش گریم و میکاپ مراجعه می کنند .بانواننی که در شغلهایی مثل دکترا ، مهندسی و حتی کارمند و مدیر در رده های مختلف اداری مشغول به کار هستند و صرفا جهت علاقه و دلایل خاص خود برای آموزش وقت و هزینه پرداخت می کنند.

دراین فیلمها اگر آشنایی مختصری با آموزشهای میکاپ و گریم داشته باشید شما با انواع مدل های میکاپ : اروپایی - عربی - ایرانی - خلیجی - عروس.....اشنا می شوید.

فیلم آموزش گریم و میکاپ : هنر رنگهای و تزیین در آرایش صورت و چشمها  را در این فیلمهای کوتاه آموزشی مشاهده می کنید. دوستانی  که تمایل به ثبت نام در دوره های آموزش آرایشگری زنانه را دارند می توانند از منوی تماس با ما و یا به آدرس شماره همراه خود را همراه درخواست خود ارسال کنند تا روند ثبت نام برایشان پیگیری شود.

برای مشاهده شرایط و ویژگی های دوره آموزش آرایشگری زنانه  بر روی آن کلیک کنید .

. برای اطلاع از نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای و قیمت آموزشهای دیگر با کد0912.700.9256 تماس بگیرید یا از سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه استفاده کنید . اینجا کلیک کنید

 

سری 1 فیلمهای آموزش آرایشگری زنانه - گریم و میکاپ :دانلود فیلم آموزش آرایش صورت

چاپ ایمیل

ارسال ديدگاه (0 ديدگاه)

موضوعات مرتبط